zaterdag 5 september 2015

Basis foto A

Uit mijn vorig bericht bleek al: ik heb een zittend gat.

Als je graag veel tijd in de zetel doorbrengt, is het cruciaal om bij het invullen van de schaarse actieve vrije tijd de juiste keuzes te maken. Ik wil mijn kostbare tijd niet verspillen aan dingen waar ik geen talent voor heb of die ik niet graag doe. 
Op die manier valt alles wat met sport te maken heeft al weg: ik hoef niet naar de fitness of het badmintonclubje van meneer Schaap. Ook hobby’s die een grote precisie en nauwkeurigheid vragen zijn geen optie, dus geen juweelontwerp noch modelbouw voor mij. Door mijn gebrek aan discipline en wilskracht vallen ook een talenstudie en muziekschool af. En tenslotte kan ik ook elke activiteit die veel voorbereiding of organisatie vraagt uitsluiten, waardoor ik niet mee kan op vegetarische kookles.

En zo moest ik me wel inschrijven voor basis foto A op het KISP in de Holstraat in Gent. Dat was in februari. Ik was van plan om te bloggen over mijn leerproces, maar dat is bij een plan gebleven.
In de plaats daarvan krijgen jullie wel het resultaat van deze module, met name mijn eindwerk. De bedoeling van het eindwerk was om alle geleerde basistechnieken te gebruiken om één zelfgekozen onderwerp in beeld te brengen. “Zoek het niet te ver,” raadde onze leerkracht ons aan. Ik koos dan maar voor wat het allerallerdichtste bij mij staat, loopt, springt, draait, plakt: mijn kleine eendje Babette.


Maandag start ik met fotobewerking A. Ik ben alweer van plan te bloggen over alle nieuwe dingen die ik leer. Ik ben benieuwd wat er deze keer met mijn plan gebeuren zal.












1 opmerking:

  1. Nel, dat zijn prachtige foto's. Kan me voorstellen dat je oudste twee dochters het onderwerp willen zijn van een volgende opdracht. Ik stel me trouwens ook meteen kandidaat. (Om het jou met je zittend gat gemakkelijker te maken wil ik zelfs afkomen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen