donderdag 25 april 2013

Jezus zal content zijn

Voor de fotoshoot mocht Annabel haar nieuwe fiets inrijden, die officieel nog op slot staat tot de dag van haar eerste communie. Ter ere van die ceremonie zochten we samen een feestelijk stofje uit bij Stoffen Van Leuven en maakte ik jurk Lisa uit Zelfgemaakte Kleertjes.
Ik weet niet hoe het eruit ziet als ze niet je dochter is, maar ik vind haar om op te eten!

Om voluit te gaan in het thema 'taart' maakte ik een tutule (dixit Annabel) waardoor het rokje extra wijd staat.

Voorlopig gaat de fiets nog met Annabel aan de haal, dus er staat nog veel oefentijd op het programma voor ze ermee naar school mag fietsen. Al rekenen we er natuurlijk ook op dat Jezus haar zal beschermen. Dat is Hij ons nu wel verschuldigd.




7 opmerkingen:

  1. Proficiat alvast.
    Ze ziet er superfeestelijk uit. Zoals het hoort op zo een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kind in een prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste foto is een prachtige foto van je dochter... schitterend.

    Het jurkje is ook heel mooi. Ik heb bij Bridget bij het jurkje Lena (ook uit Zelfgemaakte Kleertjes) ook tule gebruikt om de rok zwier te geven.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Go Annabel! Ook Jezus vindt haar vast een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattiggggg... Zeker dat het geen plechtige communie-fiets is? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, Kleine meid op je kinderfiets. Best dat Annabel die lekkere taartjes niet kan opeten!

    BeantwoordenVerwijderen