donderdag 17 januari 2013

Vlieg je met ons mee?

Men vertelt me dat je nieuwjaarskaartjes nog tot eind januari mag opsturen, maar Meneer Schaap vindt het schaamtelijk om daar nu nog mee af te komen. Gelukkig kan ik op deze blog schaamteloos mezelf zijn.
Ik had mijn kaartje trouwens al veel eerder in elkaar geflanst (na een inspirerend bezoekje van een creatieve buurvrouw), maar ik vond in Gent geen kopieerwinkel die open was tussen Kerst en Nieuwjaar. En na nieuwjaar had ik even andere prioriteiten, zoals een naamsverandering en zo. Om excuses zit ik nooit verlegen.

Nu wens ik jullie van harte alle geluk in het nieuwe jaar!

6 opmerkingen:

  1. Heel tof! Maar wat me opvalt is hoe groot de dochters plots zijn geworden!
    Beste wensen voor jullie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal waar wat griet v je dochters zeg!! voor jou ook veel geluk & liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naamsverandering zeg je? Hm?
    Och, en hier liggen ook nog altijd kaartjes op de kast, klaar om te versturen. Maar het jaar is nog lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier nog meer dan de helft van de bedankkaartjes van onzen trouw liggen. Begin juni zijn wij 3 jaar getrouwd. Wat denk je, kan dat nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap werk Cornelia. Wilt ge die van mij ook eens maken (en opsturen), aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om die reden begin ik meestal niet eens aan nieuwjaarskaartjes. Hier ligt ook nog een hele stapel bedankingskaartjes van onze zoon. Handig als boekenlegger, maar z oveel boeken lees ik ook weer niet, en zeker niet tegelijkertijd...
    @ Juffrouw Sanseveria: hou de bedankingskaartjes nog 2 jaar bij en gebruik ze dan meteen om een feestje te geven voor je 5de huwelijksverjaardag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen